ilbey17 bende pipi ucu beze yapıştığı için hep kanama oluyordu ama öyle devamlımolan değil tabi ilk sunnet olduktan sonraki 2 gün dikiş yerlerinde kanama vardı oda çok hareketli olduğunda hastaneye gittik kanı durdurdular dikkat ettik Bşrsey olmadı ama pipi ucu devam ediyordu krem sürdük verdikleri beze yapışmaması için sık sık bezini değiştirdim açık bıraktım uyuduğunda her gün duş aldırdım bize bunları demişlerdi gittiğimizde pipi ucu için korkulacak bir durum değil ama hatta akıntı oluyordu yeşil oda çişten mi yoksa başka bir durumdan kaynaklımı bilmediğimiz için geçti amasıcaklarda sunnet yaptığımız için çok normal tahriş olması zamanla duzeliyor Emin olun