bebeklianneninblogu benimki 15 aylık.ben de çok kafaya taktım artık saldım.anne der sık sık.onun dışında kelimesi yok denecek kadar az.işine geldiğinde der sadece.her ne diyorsam anlıyor,komut alıyor.bol bol kitap okuyorum kitapları çok seviyor.benim söylediklerimi bazen tekrar ediyor,bazen etmiyor.gel,al gibi basit kelimeleri nadiren söylüyor.ben de takıyorum ama zamanı gelince konuşurlar elbet napalım.canınızı sıkmayın.birden açılıyorlar