Selamlar. 3.5 aylık kızım 3 gecedir gece emmiyor fakat çok sık mıkırdanarak, huzursuzlanarak uyanıyor. Memeyi verdiğimde en fazla 1 dk falan aktif emiyor, gerisi hep emzik gibi ya da ağzında öylece tutma şeklinde. Sütüm geç iniyordur diye 20 dk beklediğim de oldu ama yine aynı, 20dk içinde sadece 1 dk emmiştir. Akşam 7′de karnını doyurup yatıyor, sabah 6.30-7.00′ye kadar bu kadar. Mama vermeyi denedim gece, onu da 30 ml ancak aldı. Yani bu çocuk acıkmıyor sanırım gece ama nasıl? Bu aylarda gece beslenmesini sonlandıran var mı acaba, mümkün mü böyle bir durum? Kilo konusunda da sıkıntımız var her ne kadar doğum kilosuyla uyumlu dese de doktor. 2910 doğdu, şu an 5250. 2 aydır meme reddi de var gibi, hatta o yüzden mama desteğine başlattı doktor 2 hftadır. Anlam veremiyorum ne olduğuna. Benzer durumu yaşayan var mı?