Merhaba anneler
Bebeğim 18 aylık ve sütten kestim. Öğün aralarında emziriyordum, şimdi o yok mecbur bir şeyler vermek durumundayım. Ne yapacağımı şaşırıyorum.
Bildiğiniz sık sık yaptığınız kolay atıştırmalık tarifleriniz var mıdır?
Teşekkür ederim şimdiden