Ays1 öğretmenler bile okula sürekli cebinden destek oluyor, fotokopi parası, temizlik parası bile veriyorlar, durumu olmayan çocuğa destek oluyorlar, okula birşey yapılacaksa kendi çocuğunun rızkın veriyorlar ama kendi çocuğunun okuluna bir çivi alınacaksa para vermiyor veliler maalesef. Bu çokyanlış çünkü maalesef ülkeyi yönetenler okula yeterli ödenek ayırmıyor. Okullar kendi kaderine bırakılmış halde. Sosyal medyaya bakarsanız badana yapan öğretmenler, wc temizleyen öğretmenler, çocuklara kırtasiye, kıyafet desteği sağlayan öğretmenleri görebilirsiniz. Öğretmenler de bunları yapmak zorunda değil ama yapıyor. Sizlerde ülkenin halinin farkındaysanız kendi çocuğunuzun ve diğer gelecek çocukların eğitimi için elinizi cebinize atıverin ne olacak yani.