Benim oğlumunda öyle oluyordu düz tutsada bazen eğrilik oluyordu ama geçti 1 yaştan sonra hiç eğrilik olmadı çok şükür şimdi 3,5 yaşında hiç eser yok emin olun büyüdükçe geçiyor egzersizlere devam edin o kendini toparlar anneler olarak biz evham yapıyoruz geçmeyecek sanıyoruz ama hiç üzülmeyin geçecektir 🥰