anneyimmmben v12 de var v11 de kesinlikle v11 öneririm haznesi daha büyük . Tek fark ışıklı başlık ama inanın hiç kullanmadım bile çokta gerekli bir başlık değil . Tetik olması da çok güzel şarj için önüne bir şey çıkınca aldığında hemen duruyor elini çektiğin için . Fiyat olarak da 12 bin tl fark var . V11 öneririm