Oğlum 10 buçuk aylık. Normalde emekliyor koltuklara tutunup kalkıyor, tutunarak yürüyor . Fakat bu sabah bir güncelleme geldi kendisine . Dizlerinin üstüne basmıyor elleriyle ve ayaklarıyla havada duruyor tıpkı kedi köpek duruşu gibi yani . O şekilde ilerlemeye çalışıyor. Dizlerine baktım görünürde bir şey yok. Hafif bastırıp ettim acaba ağrıyor da ondan mı yapıyor diye ama tepki vermedi . Niye böyle ilerlemeye çalışıyor anlamadim
