ebru110422 Kızlar bebeğim bu aralar iştahsız gibi sürekli biberonda mamayı bırakıyor 120 ml yapıyorsam 60ml ni bırakıyor rahat biberondan kalan mamayı tekrar ısıtıp verebiliyormuyuz ya
bad28 ebru110422 mama tekrar ısıtılmaz.i diye biliyorum. Kalan mamayı oda ısısında 1saat içinde veriyorum içmezse dökülüyorum bu sıcaklarda daha çabuk bozuluyormuş
mystery00 ebru110422 vermeyin bence. Ben içmiyosa 10 dk dursa bile dökerim iştahsızsa içeceği kadar yapın 🙃
hemshireanne ebru110422 benimkide sütümü çöp ediyor🤦♀️🤦♀️🤦♀️ sütümü sağarak veriyorum artık tutturamıyorum kaç cc içecek. Hep geri bırakıyor. Tekrar ısıtmıyorum ben vir ikibsaat içerisinde ara ara teklif ediyorum içiyor içmezse atıyorum
ebru110422 nazanay bende atıyorum ama sma mama kullanıyorum 900 den 1200₺ ye yükselmiş ücreti zam gelmiş ucuz bi mamada değil o yüzden ısıtılma yöntemi varsa israf etmek istemedim
aselkussum ebru110422 yok ya isitilmaz zaten Max bı saat içinde tüketilmeli havalar sıcak olduğu için o kadar bile beklemez bence yarım saat içinde teklif ediyorum içmezse döküyorum bende