oylesinebiri__ biri 3. yılımız okuldan veli hiç gitmedim evine bir kere davet etti işim vardı olmadı
diğeri de aynı sokaktayız hiç davet etmedi dogum gününe gittim oda nasıl oldu cocuklar aynı sınıfta pasta üflemeye cocuklar gelicekmıs veliler yok ben asla kabul etmem tanımam etmem aynı sokakta olabiliriz tamam kayınvalidemler tanıyor kayınvalideisni ama beni ilgilendirmez oyle gittik velilerle ben yollamam deyince diğerleri de yollamadı