6 aylık bebek en baştan beri biberonu sevmedi ama bazı sebeplerden dolayı 2 günde 1 de olsa mama bermek durumunda kalıyorum. 1 numara aptamili iyi kötü içiyordu . 2 numaraya geçtiğimizden beri biberonu yaklaştırdığım an ağzını kapatıyor. Çok açken denedim yok, az miktarda denedim yok,sütümü sağıp verdim 2 3 lokma sonrası yine itiyor. Mama kaynaklı mı yoksa biberonla alakalı mı sizce ? Avent kullanıyorum,wee baby aldım değişik olsun diye onu da tutmadı Biberon almakta istemiyorum. 1 numarayı kaşıkla verince içerdi ama bunu kaşıkla fa istemiyor. Pekmezle tatlandır vs diye bir şeyler duydum.