Kızlar merhaba hiç uzatmadan konuya girmek istiyorum oğlum temmuz 28 de tam 2 yaşında oldu ama hala iki kelimeyi yan yana getiremiyor mesela anne al baba gel gibi basit şeyleri bile . 6aylık olduğundan beri sürekli kitap okudum beraber kitaplara baktık konuştuk çok ilgili zaten kitaplara karşı bakarız konuşuruz ama cırtlı kitaplardan aldım onların kepsini cırttan ayırdı kesinlikle ilgilenmedi oyun haline getirip söküyor ama öbür türlü ilgilenmiyor puzzle da da aynı şekilde her gün parka götürüyorum sosyalleşsin diye ailemizden uzağız eşimle beraber ona yetebilmek için elimizden geleni yapıyoruz ama gerek arkadaşlarımın çocukları gerek parkta gördüğüm yaşıt çocuklar baya Baya konuşuyorlar çok kafaya takmaya başladım . Ekran vermedim 18 aylık olana kadar ama büyüdükçe onu evde tek oyalayamadığım ve 5 dk da olsa bi nefes almaya ihtiyaç duyduğum anlarda tv den 15 dk çizgi film açtım biliyorum yanlış bi davranış ama iyi hissetmediğimde tükendiğimde ona da iyi gelmiyorum gün içinde bu 15- 20 dk yı ikimiz için mola olarak kullandım sonrasında hep pişman oldum şu anda bunun vicdan azabını çekiyorum ay napcam bilmiyorum ya nasıl bi yol izlemeliyim acaba bi uzman yardımı almalı mıyım ne önerirsiniz anneler