Feyekum İlk çocuğum gidecek inş hiç bilgim yok ne bitiyor ne oluyor bilmiyom tecrübem yok aramızda olanlar var mi varsa anlatirmisiniz hersey yada ilk defa gidecek olanlar varsa bilgisi felan konuşalım.lutfen teselli verelim birbirimize
konyasekerlerim Feyekum Öğretmeniniz okul açılmadan bir hafta önce WhatsApp grubu kuruyor.Zaten herşeyi oradan yönlendiriyor.İlk ay veli öğretmen ve öğrenci tanışma evresi olduğu için bocalama olması normal.Bir iki ay içinde tüm sistem oturuyor.Kisacasi endişelenmeyin su akıp yolunu bir şekilde buluyor 😊
Feyekum konyasekerlerim benim oğlan hareketli biryerinde durmaz en başta öğretmenine soyleyecem zaten bide öğretmeninin korkmazsa ugras dur gecen sene anaokulunda iyidi öğretmeni
konyasekerlerim Feyekum Öğretmen ve öğrencinin uyum sağlayabilmesi de gerçekten şans işi.İnsallah gönlünüze göre olur her şey
konyasekerlerim Khaleesi_ Sabahçı öğlenci grubunda oluyor.Tam günü bilmiyorum.Biz öğlenci grubundayiz beslenme kaplarına evden koyuyoruz öğretmenimiz liste vermedi herkes kendi çocuğuna uygun olanlari koyuyor.Pankek,krep ,sigara böreği vs