AnnaGloria
Çocuktan çocuğa farkediyor bence
Bi arkadaşım 2 yaşında verdi ve durumundan memnun
Diğer bi komşu zamanında 3 yaşında vermiş ama çocuk hiç alışamamış kreşe, hep ağlamış. O yüzden kardeşini 4 yaşında vercem kreşe dedi
Benim okul öncesi öğretmeni bi arkadaşım ise kendini ifade etmeyi bilsin o zaman gönder ama 3 ten önce gönderme 4 bile olabilir dedi
Çocuğun yaklaşımı da önemli