

Kızlar okadar arada kaldım ki. Oğlum 3 yaşına girecek.
Odasını ayırdım artık, yeni yatak almam lazım
Şu beyaz karyola gibi olanlar odaya çok yakışıyor, hemde güvenli. Ama annem ablamlar çocuk büyüdü bunu istemez ilerde, baza al diyolar.
Sizce hangisi mantıklı. Karar veremiyorum 🥲