Benim bebeğim doğduğundan beri 11.3 değerinde kalsiyumu merak etmeyin birsey olmaz. Bizi de hastaneye yatırmak istediler ben kabul etmedim zorlamadilar ara ara kontrol edelim dediler birkaç günde bir kan verdik yukselmeyince bıraktılar doğumdan beri d vit kullanmadık biz yüksekti iyiydi d vit şuan 5 aylik