Bebeğim 13 aylık çok meraklı çok hevesli bir çocuk ama asla kendş kendine oyun oynamıyor oyuncağı zaten geçtim ama evde oynayacağı eşyaları bile tek oynamıyor sürekli anne diyerek yanıma geliyor dün şişme oyun alanlarına götürdüm orada bile oynamadı sürekli bana sığınıyor bu durum normal mi ne yapmam gerekiyor bana düşkün olması duygusal olarak beni çok mutlu ediyor ama kendi kendine oynamaması çekingen kalması tuhafıma gitti