Anneler merhaba adet düzenlediği için doktor yasmin başlattı adetimin 3ü günü başladım bugün 15 gün oldu düzenli kullandım dün gece almayı unuttum bugün kanama oldu normal mi sizce birde lekelenme devam ediyor ama bugün az kanama geldi bilgisi olanlar yanıt verebilir mi