Kızlar çiğ süt almak istiyorum yoğurt yapmak için. Ama hep 3 litre 5 litre. Bize fazla cıkıyor yoğurt sürekli taze yapmak istiyorum kızım için. Kasapta jersey süt var 3 lt. Kasaptaki adam yarısını yapıp yarısını buzluğa atabilirsiniz dedi. Bilemedim tadı bozulur mu vs. Siz atıyor musunuz? Atılır mı ki sizce?