Adet dışında ara ara kanlı akıntım oluyor. Sebebini bilmiyorum. Bazende sadece peceteye sildigimde pembelik kırmizılik oluyor. Doktora gidicem de. Normal zamanda gitsem olur mu. Yoksa hormonlara falan bakmak icin adetliyken mi gitmem gerekiyor. Adetime daha var. Simdi gitsem adetliyken gel derse tekrardan muayane ücretide vermek istemiyorum. Bilgisi olan varsa söyleyebilir mi acaba