sngl58 dün kayinvalidemlere gittik tam 4 saatlik yol. Arabada gayet huzurlu sakin gittik yolculuğu seviyor çünkü. Fakat gitmez olsaydım asla susmadi durmadı uyumadı resmen içini çeke çeke ağladı. O yolu akşam geri döndük. Evden dışarı çıkmak kabus oldu . Ama inanıyorum geçecek siz de bunu düşünün. 13 yaşında bi oğlum var o da çok ağlayan bir bebekti inanın şimdi hatırlamıyorum bile.