Aklimideliricem bende kulak çöpüne zeytinyagı sürdüm öyle uyardm yaptı az önce, geçen günlerde de benmki öyle parça parça yaptı korktu yeterli yeterli yapmal istemiyorm deyip kalktı, bezmi taksam diye bi düşündm bezide geri istemedi, bilmiyorm canm bende hadi bugün böyle iyi kötü yaptı inşallah bu alışma süreci uzun sürmez ileri kabız olmasndan korkuyorm