gkyy bende üç buçuk ay hipp kullandım çok memnundum boy kilo hep üst sınırdaydı, kaka, gaz, kusma vesaire hicbirşey yaşamadık ama içindeki palm yağından dolayı bıraktırdı doktorumuz sma comforta geçtik bebeğim ishal gibi olunca sma optiproya geçtik şimdilik herşey iyi isterseniz onu deneyin birde