Selam kızlar, bebeğim 6.5 aylık nerdeyse öyle aşırı emzik bağımlısı değildi zaten ama uykuya geçişti falan alıyordu ve desteksiz uyutabiliyordum, şu son 1 haftadır hiç emzik almıyor uyucağı zaman bile, nasıl emziğe geri alıştırabilirim? Damaklı emzik kullanıyordu, acaba farklı çeşit mi denesem? Önerilerinizi bekliyorum