prenseskus ilk soyledıgınde esımde bende çok ağladım 7 aylıkken soyledı, çok hayal etmıstık o anı bı çocuğumuz 2.5 aylıkken rahmetlı oldu sonra kızım doğdu falan hep hayaldı. Ilklerı yaşadık kızımda çok şükür, duş aldırdım gıydırırken bırden 3-5 kere üst üste baba dedı ben ayrı bı köşede ağladım esım başka bı köşe de ağladı akşama kadar agladık ıkımızde