Şeker kat diyen şaka yapıyor olmalı 1 yaştan önce şeker yasak. Bebelac gold en tatlı mama benim bebeğim onu çok sevmişti ama çok fazla gaz yapıyor mama markasını değiştirebilirsiniz daha tatlı mama alabilirsiniz ben o dönemde kısa bir süre değiştirdim sonra kendi markama geri döndüm onu da içmeye devam etti