hazalrukiye Bebeğim 2 aylık sadece mama ile besleniyor ama son bir iki haftadır mama içmek istemiyor beslenme saatleri kabus gibi oldu başına gelen var mı ne yapabilirim
hazelvemeyra hazalrukiye mamasını değiştirin ve su da vermeye başlayın. Bu sıcaklarda onlarda bunalıyorlar mamanın içinde su var demeyin suyu sade verin Allah’ın izniyle düzelir
bebeklianneninblogu Benim bebeğim de asla içmiyordu. Aptamil bebelac evony yanlış ama ben yarım ölçek fazla koyarak hipi öyle içirdim şimdi 13 aylık hep mama içiyor