hk29 Kızlar 3ay 1haftalığız. Ne zaman oturmaya başlamalıyım? Mama sandalyesine ne zaman geçmeliyiz? Hadi biraz bunu konuşalım
bad28 hk29 doktorumuz 4. Ay bittiğinde destekli oturabilirsiniz 5. Ay bittiğinde de mama sandalyesine geçebilirsiniz demişti
papatyam-34 hk29 3.5 aylık gibi kucağımda destekli şekilde kısa kısa oturttum 4.ayından sonra koltuk köşelerine ve mama oturağına oturtmaya başladım kendisi de oturmaya çok istekliydi 6 aylık olduğunda desteksiz oturmaya başlamıştı
hasan033 Postu ne zaman oturmaya başladınız diye okuyan ven şimdi oturdum daha diyecektim 😁😁😁dört dört buçuk aylıkken doktor dedei hafif oturtmaya başladım sonra biraz daha süreler uzadı