emirbcrkl biz emseye gidiyorduk çoğu doktoru iyi murat seringeç takipliydik ama pahalı bir hastane o yüzden Pendik bölgeye gittik bu ay olmazsa yine emseye gideriz diye düşünmüştük, doktorumuz gerçekten sevecen bir doktodu çünkü. Bölge Hastanesi’nde ki doktorun soyadını şuan hatırlayamıyorum ama ismi murat yine. Çok memnun kaldık. Sormadığımız şeyleri bile tek tek anlattı. Uzun zaman sonra ilk kez bu kadar açıklayıcı bir doktorla tanıştım 😊 öneririm