damlaz yaşını beklemene gerek yok. Bebeğinde seni huzursuz eden ne varsa git göster. Ben çok tüylü diye, çok uzun boylu diye kızımı iki farklı endokrin doktoruna götürdüm. Normal çıktı. Eğer bunu yapmasaydım o rekorlar kitabına giren insanlar gibi çok uzun olacak diye kafayı yerdim. Kendini rahatlatmak için ne gerekiyorsa yap. Etrafı da dinleme. Sen ikiniz için en iyisini hissedersin