cidden artık her hareketimi ölçüp biçmekten kafayı yiyeceğim. bebeğim 7 haftalık az önce altını alırken keyfi yerindeydi. sonra huzursuzlanmaya başladı uyumak istiyodu ama fark ettim ki burnu dolu. emzik verdim sakindi sonra serum fizyolojik sıktığım gibi ağlamaya başladı. emziği tekrar verdim sakinledi bu sefer sümüğü çekerken ağlamaya başladı. dilinde pamukçuk var yeni yeni karbonatla silmeye başladım. ağlarken soktum elimi diline temizlemeye çalıştım daha çok ağladı içim gitti çok pişman oldum. ama uykusu geldimi sakinleşmiyor uyumadan. yani ayakta sakinleşti diyelim yatağa sırt üstü koyduk mu katıla katıla ağlıyor. bazen o ağlarken panik yapıp yanlışlıkla tutuşu doğru yapmadığım oluyor. biraz önce kucağıma alıcakken göğsü göğsüme biraz sert geldi canı acıdı mı acaba diye düşünüyorum. yani bilmiyorum beni annelikten çok ona zarar verdim mi diye düşünmek yoruyor.