duaa21 Kizlar 24 temuz 3.300 Gr doğdu oğlum şuan 1 ay 17 günlük 5.5 kilo sizce normalmi sizin bebislerin kilosu ne kafama çok takıldı acaba zayifmi yoksa normalmi
gg3848 duaa21 ay maşallah bebeğin kilosu fazla bile emin olun fazla kilo da iyi bir şey değil doktorunuz bir problem olsa söyler zaten
aybarshaaan Cok bile başlarda bu kadar hızlı kilo alan bebeklerin sonradan kilo alması durjyor bir buçuk ayda 2 kg alan bebeğin kilosuna az diyorsanız öbür aylar sizi büyük bir depresyon bekliyor 🤣
duaa21 aybarshaaan normalde kilo takıntım yok sağlıklı olsunda 2 oğlum çok zayıf oda mi öyle olur diye korktum