Gokturkmom Kızım 28 ay boyunca emzik kullandı. 4 ay gecikmeseydim niyetim 2 yaşın başında bıraktırmaktı.
Ben olumsuz bir yanını görmedim. Aksine oral dönemi tamamlaması açısından faydasını gördüm. Çünkü oyuncak, kitap, kumanda her şeyi ağzına alan bir bebekti. Emerek güvende hissediyordu, emziğini kaybettikten sonra kaybolduğunu anlayıp kabullendiği dönemde bıraktık. En korktuğum süreçti, güvenle atlattık. Onunla hemen hemen aynı yaşta olan yeğenim emziği ve emmeyi erken bıraktığı için 2 yaş oral dönemi tamamlamadığından şuan tırnağını yiyor.