Merhaba hanımlar 💜
Yenidoğan döneminde emzik kullandınız mı? Kimi kesim tavsiye ederken kimisi etmiyor, ani bebek ölümlerini engellediği de söyleniyor, 3 ay sonrasında verilmesi gerektiği de.Ben oğluma 2.5 aylıkken alıştırdım ,çok sık emiyordu beni fazla beslenmeye bağlı fışkırarak kusma durumunu yaşıyorduk emzik kullandıktan sonra geçti çok şükür.🙇🏻♀️☺️Sizler nasıl tercih ettiniz ve neden?