Bebeğim yaklaşık 2 hafta önce idrar yolu enfeksiyonu oldu. Agumentin kullandık 1 hafta kadar. Ardından tekrar tahlil verdik. İdrar tahlili temiz çıktı ama kültürde yine bakteri üremiş görünüyor. Kültür için idrar tahlili verirken idrar kabına poşetten kendim aktardım ve bunun kültürü etkilediğini söylediler. Yine üreme olunca içim yine de rahat değil ama kontamine idrarsa boşuna tedavi başlamayalim dedi doktor. Sürekli antibiyotik kullanmasını istemiyorum üst üste. Kanda da çok şükür bir şey çıkmadı. Gerçekten üreme var mı yok mu tekrar Kültür vermemiz gerek fakat bebişten idrar tahlili almak ayrı bi eziyet. Başına böyle bir şey gelen var mı siz naptiniz ?