gizememre ben reflü yatağı kullanmadım yataş juno kullandım ilk 2 ay sadece onda yattı çok rahat etmiştik onunla beraber sağa sola da götürebiliyorsun ya güzel olmuştu. Banyo filesi çok lazım onun üstüne yatırıp yıkamıştık hep. Genelde yatarak emzirdim ama kucağımda emzirirken emzirme yastığı çok rahat ettirdi. Hava nemlendirici bizim de 👌🏼 booolll zıbın 😂 bi de ilk zamanlar hep bebek törpüsüyle kısalttık tırnaklarını