Oğlumda ekranı kestik 1 ay olacak. Ama sevimli dostları dinlemeye bayılıyor. Apple müzik var bende orda albümü var açıyorum dinliyor dans ediyor . Bazen de tvye bağlıyorum albümü ordan açıyorum. Kapak fotoları görünüyo sadece. Bu da ekrandan sayılıyor mu. 2 yaş 1 aylık