Kesinlikle çok gerekli buluyorum. Kızlarım onun sayesinde yürümeyi sevdiler, çok hoşlarına gidiyor. Başta oyuncak gibi kullandılar fakat aldıktan 2 hafta sonra amacına uygun kullandılar. Chicco marka bizimki ( satmıyorum ama yardımcı olsun görüşüm diye yazdım .)