dayes nazlimom_ denize sıfır değil ama çok yakın Alanya algore memnun kalmıştık iki senedir oraya gidiyoruz
MamaUygarVibes nazlimom_ biz kirman leodikyaya gidiyoruz 4 senedir. Her gitmemizde çok memnun kalarak ayrılıyoruz 🌱
nazlimom_ aylincanekin merhaba dosinia hotele bakıyorum bende denize mesafesi nasıl? Denizi derinmi kum mu? Yemekleri nasıl acaba
aylincanekin nazlimom_ biz denize hiç girmedik bilmiyorum o yüzden otelde vakit geçirdik yemekleri otel ilgi alaka her şey çok güzeldi akşamları da gösteriler oluyordu ben çok beğendim
Senayy Cennet70 su an sezon sonu olduğu için gayet iyi fiyatlar dusuk hatta. Sezon fiyatları da ortalama biz haziranda erken rezervasyonla 20 bin civarına gitmiştik.