15 aylık oğlum var hamileyim muhtemelen araları 23 ay olacak. Eşim istediği için oldu bir nevi ama ben pişmanım nasıl yapacağım nasıl devam ettireceğim bu süreci bilmiyorum. Oğlum emiyor sütten kesmedim zaten çok yeni daha 4 haftalık. Geceleri yenidoğan gibi kalkıp meme diye ağlıyor az önce kahvaltısını yaptırdım, meyve suyunu içirdim suyunu da içti suan yine emiyor yani bağımlılık oldu sütten kesilince düzelir mi sizce? Ve bebeklerinin arası bu kadar olan anneler süreci nasıl yönettiniz çok zor muydu?