nur_aleyna Kızlar bebeğim yarın tam 6 aylık oluyor . 1 numara bugün sadece bir kerelik yetecek kadar var. Bu günden itibaren 2 numaraya geçsem sorun olur mu?
hatceninblog nur_aleyna sorun olmaz verebilirsin , içindeki vitaminleri zenginleştirmişler balık yagini çıkarıp D vitamini koymuşlar diye biliyorum yani bence bir farkı yok mamanın içeriğinin, biz de Aptamil kullanıyoruz ondan biliyorum şu an üç numaradayız