Mrvalpr 4 buçuk yaşında oğlum var tek kalmasın sıkılmasın dedim kardeşi olsun diye düşündüm ikiz oldu 2 aydır Hergün ağlıyorum memurum .nasıl yapacağım diye süreci nasıl yöneteceğim diye oğluma haksızlık mu yaptım neden ikiz tövbe yarabbim sürekl sürekli toparlanamıyorum .bu durumu yaşayıp sonradan geçen varmı
stillwasser Mrvalpr ne güzel cok sanslısınız bende derdim ki hep keske ikiz olsa gececek emin olun kızlar mı 🫶
memurehaniim Mrvalpr ben de aynı durumdayım 2,5 yaşında oğlum 40 günlük ikincisi ve çok zorlanıyorum yabancı gibi herkes hormon diyor umarım geçer herkes geçecek diyor bekliyorum ama çok zor
tosbiksmoms Mrvalpr daha çok küçük ikizleriniz ay ben çok severim. Birazdaha buyusunler beraber yürüyecek beraber oynayacaklar inanın siz rahat edeceksiniz,çünkü onlar birbirlerini büyütüyorlar. İleride de hep destek olacaklar birbirlerine okulda,kreşte falan.
3kedili2bebekli Mrvalpr ben tüp bebek annesiyim isteyerek yaptım ama zorlandigim gunlerde tobe haşa ben bile düşündüm neden ikiz hatta neden çocuk yaptım ki ben diye çok pişman oluyordum ama düşüncelere engel olamıyordum sonra kendimi bebeklerime odakladim onları bol bol sevdim öptüm kokladım ve rahatladım zaman geçtikçe yani tek ikiz annesi ben değilim ki herkes zorlanıyor ki benim gibi evlatlarina zor yoldan kavuşan bir insan için bunları düşünmenin ne kadar yanlış olduğunu dusune düşüne fark ettim büyük çocuğunuzla bebeklerinizin bir kaç ay sonraki iletişimini düşünün oğlunuz düşünün bebeklere çıngırak sallayacak onlar guldukce abi olduğunu fark edecek onlarla oynamak isteyecek onları güldürmek isteyecek bebekleriniz birbiriyle iletişime başlayacak çok tatlı manzaralar göreceksiniz eviniz şenlenecek çocuğunuza haksızlık yapmıyorsunuz bilemezsiniz belki bundan 20 sene sonra üçü birden oturmuş sohbet ederken ne kadar iyi yaptığınızı düşüneceksiniz hep güzel yanlarından bakmaya çalışın işi de daha sakin bir kafayla düşünün su an daha lohusa sayılırsınız bunları düşünecek zaman degil
Mrvalpr Neden kardeş istedim ne gerek vardı tek kalsaydı ne olurdu .coğu çocuk tek diyorum sonra pişman oluyorum çok fena durumdayım
Vet-mom Mrvalpr birebir aynı şeyleri yaşıyorum. 15 aylık bebeğim var hamile olduğumu öğrendim nasıl baş edeceğim bilmiyorum oğlum zaten uslu bir bebek değil hala yenidoğan gibi kalkıp meme ister geceleri. Eşimi suçluyorum içten içe 🥺
memurehaniim Mrvalpr bende oğlumla olan zamanlarımı özlüyorum odasına bile girince bi tuhaf hissediyorum inşallah zamanla geçecek kabulleneceğiz diye bekliyorum
mamiiyyy Vet-mom benim de oğlum 15 aylık saat başı veve kalkıyor ağlıyor gözleri kapalı beni emiyor sabaha kadar saat başı kalkıyor bazen yarım saatte bir ve gece kulak ağrısı var gibi beni emerken kulağını çrkiştiriyor elliyor
Vet-mom Mrvalpr hayır ikiz değil ama araları çok yakın olacağı için korkuyorum 23 ay olacak tam iki yaş sendromunda yeni bebek gelecek desteksiz büyütüyorum ailem çok uzakta eşimin çalışma sistemi kötü vs vs 😔
ggrqnitt Mrvalpr kimse sizi yargılanamaz gerçekten Zor süreç ama geçecek zamanla her şey daha da düzenine oturuyor. Bebekleri kabullenememeniz de normal . Lohusa psikolojisi ile kat ve kat artıyor duygularınız. Tavsiyem mümkünse yakınlarınızdan destek alın hep. Olması gereken olur bazen yapacak bir şeyimiz kalmaz Allah can sağlıkları versin.
Hazalperi Mrvalpr bugünler geçecek çok güzel günler gelecek 3 kardeş birbirine sıkı sıkıya sarılacak emin olun sabredin
kitapanne Mrvalpr benim oğlumda 3,5 yaşında aynı düşünceyle bizde kardeş yaptık ve 47 gün önce ikiz oğlanlarım oldu. Bende öğretmenim. Ama haksızlık gibi düşünme. İnş ilerde kimseye ihtiyaçları kalmaz. Birbirlerine destek olurlar. Biz yaşlanınca ya da hayattan gidince kimsem yok demeyecekler inş. Eşiniz yardımcı oluyor mu? Bakımı tek başına mı yapıyorsunuz? Desteğiniz var mı? Şuan benimde tek dileğim annelik izninin uzatılması
Mrvalpr kitapanne ya tek çocuğum varken ne rahattım neden rahat mo battı diyorum sürekli böyle düşünceler ama oğlum tek kalsaydı bu sefer ilerde sıkılacaktı 8 9 yaşına gelince evin içinde bizde bir yere kadar oynuyabilirz
kitapanne Mrvalpr benim oğlum hiç arkadaş istemiyor hep bizimle oynamaya alışmış. Bizde çok zorlanıyoruz. Yaz tatilleri ve kış akşamları da aynı şekilde zor olur. Bi pandemi oldu herkes eve kapanınca en iyi arkadaş kardeş oldu. Siz konforunuzu arttıracak düzen kurmaya çalışın. Fırsat bulunca da dışarı çıkın. Gerçekten iyi geliyor
12betul Mrvalpr Daha lohusasınız . Tek çocuk zor iken ikiz olmuş Allahım sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin ömürleri güzel olsun kuzuların . Bu bi süreç ve geçecek . Psikolojiniz tetiklenmiş zorlandığınız an da yardım isteyin isteyecek birileri varsa . İlk iki kızım arka arkaya oldu ikiz gibi büyüdüler . Zorlandığınız anları az çok tahmin edebiliyorum . Ama geçiyor geçecek ❤️