denizalismom Günaydınlar hanımlar . Bebeklerinizi ne sıklıkla doktora götürüyorsunuz? Her ay mı ? Hasta oldukça mı ? Ben ilk 6 ay her ay götürdüm. Sonra 2-3 ayda bir . Şuan 17 aylık . Hasta oldukça götürürüm. Siz ?🌸
Gokturkmom denizalismom oğlum 8 aylık 6.ay kontrolünde hasta olmadığı bi sıkıntı olmadığı sürece 9.aya kadar getirmenize gerek yok dediler ama ben kilosunu merak ettiğim için sağlık ocağında ölçüme götürüyorum sadece 😅😅
tahin denizalismom 6 aylık yeni olduk şimdiye kadar her ay gittik dediğiniz gibi, 7 de menenjit aşımız var yine gideriz ama sanırım sonrası aralık açılır bir aksilik olmazsa, bir yaşa kadar ama düzenli takibin gerekli olduğunu düşünüyorum
EsilaMiracAyazEren_Moms denizalismom Hastanede her ay düzenli kontrolü var. Boy - kilo takibi, işt bu ay neler yapabilir falan bunlar takip ediliyor. Onun dışında hasta olursa götürürüm.
aysebb denizalismom Gerektikçe götürdüm hep şuan 22 aylık. İlk 6 aydan sonra sadece aşı zamanı ve hasta olduğunda götürdük
gizememre denizalismom ilk 6 ay götürdüm sonra bir sorun olmadığı sürece 3 ayda bir ve aşı zamanı götürüyorum 🥰
Bade38 denizalismom Ben ilk doğduğu dışında 4 aylıkken götürdüm bidaha götürmedim sağlık ocağında zaten kontrol ediyorlar boy kilo götürmek mi lazimki?
Karmom Bade38 tek önemli kriter boy-kilo değil. Çocuk doktorunun gözlemleyebileceği aile hekiminin gözlemleyemeyeceği birçok kriter var. Mümkünse ilk 1 yıl değilse 9 aya kadar her ay götürmeye çalışın.
oylesinebiri__ Bade38 bende tam tersi oraya hiç götürmüyorum güvenmiyorum saçma sapan şeyler söylüyorlar boy kilo için bile çocuk doktoruna götürüyorum her ay ölçüm yapılıyor
lovebabyy denizalismom aya kadar her ay götürdüm. Bir dahaki ay gelme 9. ay gel dedi doktor, öyle yaptım. Şimdi 2 ay sonra gel dedi yine. 11 aylık olduğunda götürücem.
myangelson denizalismom evet götürüyorum 6. Ayda da götüreceğim sanırım daha sonra 2-3 ayda 1 çağıracak