mervearasugur Bebeğim 3ay 12 günlük bu sabah yeşil sulu kaka yaptı ve gürültülüydü ateş kusma yok mama işe besleniyor sebebi nedir bu durum normal mi?
nurdaanert mervearasugur çok normal bacım alış alış daha ensesine kadar çıkacak o yeşil kaka aahahaha yeşil ve sarı olmasında hiç problem yok , benim ikizlerim 4 ay 10 günlükler Kakoş yaparken öyle bir gürültülü yaparlar ki sanırsın koca adam yapıyor ajajaj
mervearasugur nurdaanert yaaaa çok teşekkür ederim baya telaş ettim internette neler yazıyor neler anneler