Bersahefem silaaglr bende ebebek baby mom çiftli elektirikli var.Tamamen sıfır kutusunda duruyor hiç kullanmadım.işe başlayacgm diye almıştım sonra iştem ayrılınca gerek kalmadı.
crazymommm 2prenses1anneee çok özür dileyerek soruyorum profilinize baktım bebeğe mama ve bez alamıyorum demişsiniz pirinç unu vermek felan okudum kafam karıştı lütfen kusura bakmayın eşiniz ne iş yapıyor eğer bu kadar ciddi maddi sıkıntı varsa neden bir tane daha getirdiniz yazık değil mi size ve o masum bebege
2prenses1anneee crazymommm eşim eşya taşıyır iş olursa gidiyor yani 2. Bebek de plansız oldu korundugum halde kaldım
ikiztanelerim silaaglr ben de bebeao eller serbest var sütüm kesildiğinden çok kullanmadım ikili gibi ama motoru bir tane diğer malzemeleri çiftli. 1100 e verebilirim
silaaglr atarepla herhangi bir sorunu var mı gerçekten ihtiyacım var ve kısıtlı bütçem var hayal kırıklığına uğramak istemiyorum en ufak birşeyi varsa söyleyin lütfen
sadbut hilalakdeniz siz ucuza almıssınız zaten neyin kazıklanması olucak onun icin benim daha uyguna almam lazım herşeye yorum yapıyorsunuz ben naalesef en ucunuzunu aramadıgım icin onume ilk geleni aldim sizin gibi arastırmadimda o yuzden direkt ne kadara aldıgımı yazdım buraya 2000 lira icin 3 ün 5in lafını yapmam bilginize
akceviz Bende de var bebebao nun eller serbest modu 1 ay kullanılmadı bebeğim emmedi sagdikcada sütüm arttı oda bana zor oldu emmeyince satmaya karar verdim isterseniz verebilirim resim atabilirim
hilalakdeniz sadbut ucuzunu arayıp aramadıgınızı size soran olmadı.Üstelik herşeye yorum yaptığımı nereden çıkardınız?2 çocuk olunca mecbur herşeyin iyisini ve daha uygununu araştırıyorum.
sarpbocusu silaaglr philips avent tekli elektrikli ve bebebao eller serbest tekli var, düşünürseniz satmak isterim.