Arkadaşlar merhaba bebeğim 34+5 te 1500 gr doğdu 19 gün küvezde kaldık şuan 52 günlük taburcu olduğumuzda dr anne sütü zenginleştirici aldırdı sma aldık şuan bebeğim 3 kgyi geçti ama hala kullanabilir miyim bilmiyorum bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi