mbabygirlm
Yok canım dün acile gittik . Diş yeri baya şiş o da bağışıklığı düşürdüğü için bogaz enfeksiyonu .
Baya kötü olmuş dedi doktor .
Antibiyotik başladık .3 gün sürer dedi . Sabah en son vardı bu saate kadar çıkmamıştı . Yine 38,5 oldu . Ben de fitil koydum rahatladı . Yeni uyudu ama yarım saate uyanır