Kızlar oğlum 2 aylıktan beri bir burun hırıltısı var genizden değil direk burundan geliyor. KBB doktoru normal burun iç delikleri dar dedi, çocuk doktorumuz aynısını söyledi ve 1 yaşına kadar devam edebilir dediler. Burnumu temizliyorum ama hala var sanki bana nefes alamıyor gibi geliyor. 2 aylıkken doktordan önce acile götürdüm ciğer filmi çekildi normal dendi. Başına gelen var mı?