Merhabalar, iki yıl oldu spinal ile sezaryen oldum, iki yıldır sırtım ağrıyor, tam spinal iğnenin vurulduğu yer yorulduğum ya da ayakta çok iş yaptığım zaman daha çok ağrıyor, oturduğum yerden kalkmakta bile zorlanıyorum. Spinal den mi kaynaklı bilmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı, önerisi olan var mı?