Kızım 18 aylık. Normalde ben işteyken öğle uykusuna babasıyla dalıyordu ama yaz tatili geldi geleli her uykusu benimle ve emerek.
Babasını falan asla kabul etmiyor memeye de aşırı düştü 1 aydır. Gece uyanmaları da arttı.
Emzirmeyi sonlandırmak istemiyorum açıkçası ama sonlandırmadan emerek uyutmayı bırakabilir miyim?
Zaten 8-15 ay arası kendi kendine uyuyan bir bebekti kendim uyku eğitimi vermiştim ama sonra tatildi hastalıklar diş derken bu düzene döndük çok yoruluyorum.
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim